Redakcja Informacji Dębickich i Dębickie Stowarzyszenie "Amazonka" 1 sierpnia rozpoczęła realizację projektu "Dębica Dębiczankom". Od tego dnia na ulicach miasta, telebimach, w lokalnej prasie oraz na słupach ogłoszeniowych zaczną pojawiać się materiały reklamowe zachęcające dębiczanki do badań profilaktycznych. To prawdziwa walka o życie kobiet, które już chorują, ale jeszcze o tym nie wiedzą – mówi Marzena Mordarska-Czuchra, inicjatorka akcji.
Jest to już drugi projekt realizowany wspólnie przez Redakcję i dębickie Amazonki. W ramach pierwszego projektu powstała książka "Nieustraszone. Historie dębickich amazonek walczących z rakiem piersi", która została wydana w nakładzie 2 000 egzemplarzy i była rozdawana w czerwcu br. podczas tegorocznych Dni Dębicy.
Wydanie książki odbiło się szerokim echem zarówno w lokalnym środowisku jak i odnotowane zostało w ogólnopolskich mediach. Informacje o tym znalazły się w serwisach informacyjnych TVP Rzeszów, TVP Info., Wiadomościach TVP oraz pisały o książce Nowiny, Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Gość Niedzielny, audycje wyemitowały także stacje radiowe m.in. RDN Małopolska
"Dębica Dębiczankom" to drugi projekt którego celem jest profilaktyka w zakresie raka piersi, zachęcenie kobiet do badań profilaktycznych, zwłaszcza mammografii.
Akcja Dębica Dębiczankom wystartowała pierwszego sierpnia i potrwa do października. W jej realizację włączyło się już kilkanaście firm z terenu Dębicy, powiatu dębickiego i Polski. W gronie jej partnerów znaleźli się: Fundacja Śnieżki “Twoja Szansa”, Suret, Revitalash, Prografix, Drukarnia Cyfrowa ZET, Transkop, Urząd Miasta Dębica, Fundacja SOS Życie, Metkom, Club Planeta, Chembud, Grupa Gryf Media, Monis, Tabor, Studio Gawle, Vimax, Kulkoland, Pexpool, Podkarpacki Bank Spółdzielczy, Galeria Dębicka, Mateo, Catering Staff, Wiadomości Dębickie.
Szczegółowe Informacje dotyczac kampanii "Dębica Dębiczankom". plik