<< powrót na stronę główną dziś jest: 29.04.2024 r.  
 


18.02.2009 - Prezydent Lech Kaczyński odwiedził Dębicę
    Aktualnie przeglądasz: Aktualności

Nowe Biuro Obsługi Klientów
06-11-2007

Wodociągi Dębickie uruchomiły nowe Biuro Obsługi Klienta w budynku siedziby Spółki mieszczącej się w Dębicy przy ul. Kosynierów Racławickich 35. Jest to kolejny krok w realizacji polityki rozwoju firmy, a także tworzenia i modyfikacji jej struktur tak, aby całkowicie zorientować się na potrzeby klientów.

- Otwarcie Biura Obsługi Klienta sprawiło, iż osoby chcące załatwić jednocześnie nawet kilka różnych spraw, nie muszą już wędrować po poszczególnych działach firmy – mówi Jacek Gil, prezes Wodociągów Dębickich. - Teraz każda informacja i usługa dostępna jest w jednym miejscu.

Zanim otwarto Biuro Obsługi Klienta, petenci musieli odwiedzić nawet kilka pokoi, by załatwić swoją sprawę. Były one rozrzucone po różnych częściach budynku. Teraz, dla przykładu, klient, który chce rozłożyć zaległości na raty, składa w BOK odpowiednio uzasadniony wniosek.

           W BOK-u klienci przedsiębiorstwa mogą dopełnić wszelkich formalności, poczynając od uzyskania warunków technicznych przyłączenia do sieci, aż po zawarcie umowy o świadczenie usług na zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków. Nie ulega wątpliwości, że powstanie  Biura Obsługi Klienta stanowi kolejny krok w rozwoju firmy. Stworzyło to zupełnie nową jakość w jej działalności oraz wytyczyło kierunki rozwoju przedsiębiorstwa na przyszłość.

           Pracownicy Biura Obsługi Klientów są do dyspozycji mieszkańców od poniedziałku do piątku  w godzinach od 7 do 15. W przypadku zainteresowania ze strony klientów nastąpi wydłużenie czasu pracy w ustalony dzień tygodnia.



 
(C) 1990-2010 Urząd Miejski w Dębicy - Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone - kontakt do obsługi technicznej