Dębicki Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej został uhonorowany statuetką Kryształowego Przetargu Publicznego 2010” za przedsięwzięcia związane z działaniami na rzecz osób niepełnosprawnych, szczególnie za postępowania przetargowe w zakresie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych. Statuetka został wręczona w czasie V Forum Przetargów Publicznych w pięknie położonej nad Zalewem Zegrzyńskim Jachrance koło Warszawy.
Konkurs organizuje wrocławski miesięcznik „Przetargi Publiczne”. Jest to fachowe pismo poświęcone wszystkim aspektom organizowanych przetargów, tak prawnym, jak i społecznym. Patronat nad konkursem sprawuje Urząd Zamówień Publicznych oraz Ministerstwo Infrastruktury. Celem konkursu jest promocja i upowszechnianie stosowania najlepszych zasad i praktyk w dziedzinie zamówień publicznych. Kryształy przyznawane są zamawiającym, którzy przeprowadzają postępowania w sposób przejrzysty i nie naruszający zasad uczciwej konkurencji, jak również wykonawcom, którzy realizują inwestycje w zgodzie z najwyższymi standardami i poszanowaniem dla publicznych pieniędzy.
W tym roku redakcja przyznała po raz drugi statuetki w czterech kategoriach. Do konkursu przystąpiło ponad 200 samorządów, firm, organizacji i instytucji. W tej bardzo silnej konkurencji sukces Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej jest tym bardziej wart podkreślenia, że dębicka placówka nie ma wyspecjalizowanej komórki do prowadzenia przetargów. Statuetka została przyznana za przetargi związane z zakupami sprzętu dla - -- Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Urządzeń Pomocniczych.
- Przejrzystość zasad przestrzeganych przez nas podczas postępowań przetargowych oraz zapytań ofertowych organizowanych przy zakupach sprzętu do wypożyczalni, kompetencje pracowników, przestrzeganie przez nich celowości zakupów i dbałość o społeczne środki finansowe dostrzegli i nagrodzili eksperci, będący największymi autorytetami w dziedzinie zamówień publicznych w Polsce – mówi Małgorzata Kędzior, dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębicy. – Chciałabym wszystkim pracownikom MOPS zaangażowanym w organizację przetargów podziękować za tę - możemy śmiało powiedzieć wzorcową – pracę. (aj)
Na zdjęciu od lewej: Marzena Socha, zastępca dyrektora MOPS, Agnieszka Gazda, konsultant prawny, Anna Pigóra, prowadząca wypożyczalnię sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych oraz Małgorzata Kędzior, dyrektor MOPS
Fot. Andrzej Janiec |
|
|