<< powrót na stronę główną dziś jest: 3.05.2024 r.  
 


20.04.2011 - Przedszkolaki na Polach Nadziei
    Aktualnie przeglądasz: Aktualności

Zmiany organizacyjne w Urzędzie Miejskim
02-08-2010

W Urzędzie Miejskim 30 lipca br. wprowadzono zarządzeniem Burmistrza Miasta zmiany schematu organizacyjnego. Jedną z ważniejszych decyzji jest likwidacja stanowiska drugiego zastępcy burmistrza i Wydziału Promocji Miasta oraz utworzenie Wydziału Przedsiębiorczości w miejsce Biura Współpracy z Przedsiębiorcą.

Wprowadzono także zmianę nazwy dotychczasowego Wydziału Gospodarki Przestrzennej, Urbanistyki i Architektury na Wydział Gospodarki Przestrzennej. Zastępcy Burmistrza przypisano Wydziały: Infrastruktury Miejskiej, Przedsiębiorczości, Gospodarki Przestrzennej, Planowania Strategicznego, Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Biuro Zamówień Publicznych. Burmistrz bezpośrednio sprawuje nadzór nad Audytorem Wewnętrznym, Pełnomocnikiem do spraw Systemu Zarządzania Jakością, Pełnomocnikiem do spraw Ochrony Informacji Niejawnych, Wydziałem Organizacyjno Kadrowym, Biurem Rady Miejskiej, Biurem Zarządzania Kryzysowego, Biurem Radców Prawnych i Urządem Stanu Cywilnego. Według nowego schematu organizacyjnego sekretarz miasta  sprawuje nadzór nad Wydziałem Administracyjno – Gospodarczym, Wydziałem Spraw Obywatelskich i Strażą Miejską, zaś skarbnik miasta nad Wydziałem Budżetu i Finansów i Stanowiskiem Kontrolno – Rewizyjnym.

- Zmiany spowodowane są koniecznością usprawnienia działalności Urzędu Miejskiego oraz uzyskania oszczędności w budżecie – mówi Mariusz Szewczyk, pełniący obowiązki burmistrza Dębicy. – Tegoroczny budżet jest trudny, brakuje w nim pieniędzy na funkcjonowanie urzędu. Bez reorganizacji tych pieniędzy nie da się wygospodarować.



 
(C) 1990-2010 Urząd Miejski w Dębicy - Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone - kontakt do obsługi technicznej