<< powrót na stronę główną dziś jest: 21.12.2024 r.  
 


27.05.2013 - Podsumowanie VI „ Dębickich Pól Nadziei” 2012/ 2013 + foto
    Aktualnie przeglądasz: Aktualności

Podpis elektroniczny w urzędzie
17-07-2009

Burmistrz Paweł Wolicki odebrał od Jana Jodko i Tadeusza Strużyńskiego, przedstawicieli Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. certyfikat i urządzenia do składania podpisu elektronicznego. Podpis elektroniczny można składać podczas wystawiania faktur elektro licznych czy kontaktów z urzędami administracji publicznej.

Elektroniczny podpis można także wykorzystywać podczas rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, wysyłania deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych, występowania w aukcjach elektronicznych, podpisywania umów z kontrahentami, składania wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego.

Podpis elektroniczny można również składać podczas aktualizowania danych w Głównym Inspektoracie Ochrony Danych Osobowych, wysyłania sprawozdań do Głównego Inspektora Informacji Finansowej, podpisywanie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.   



 
(C) 1990-2010 Urząd Miejski w Dębicy - Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone - kontakt do obsługi technicznej