<< powrót na stronę główną dziś jest: 18.04.2024 r.  
 


25.06.2014 - Zwyciężyła "Dwójka" - Mundialito 2014 zakończone
    Aktualnie przeglądasz: Aktualności

Dobro klienta najważniejszym celem
31-03-2011

Urząd Miejski w Dębicy troszczy się o wysoki poziom i dobrą organizację pracy, które mają kluczowe znaczenie, zarówno dla klientów, jak i urzędników. Jednym z takich przedsięwzięć są szkolenia realizowane przez Towarzystwo ALTUM, Programy Społeczno-Gospodarcze w ramach projektu „W stronę klienta – nowa twarz administracji samorządowej”, w których uczestniczą pracownicy Urzędu Miejskiego w Dębicy.

Wysoka jakość świadczonych usług, sprawna obsługa, organizacyjny ład, a także zadowolenie klientów to cechy, które powinny charakteryzować każdy organ administracji rządowej, jak i samorządowej. Dbałość o dobro interesantów wyznacza kierunek działań organów administracji, które jak sama nazwa wskazuje powinny służyć obywatelom. Urząd, aby jak najlepiej realizować zadania powierzone przez mieszkańców, podejmuje szereg inicjatyw mających na celu zapewnienie wysokiego standardu świadczonych usług, a także podwyższenie kompetencji pracowników. Tematyka szkoleń, to przede wszystkim aktualne problemy prawne, a także zagadnienia ściśle związane ze specyfiką pracy urzędniczej. Program ma przyczynić się do aprobaty pracy urzędu przez klientów, by mieszkańcy byli zadowoleni z obsługujących ich przez pracowników samorządowych.

Informacje na temat projektu można otrzymać na stronie www.altum.pl. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

                              



 
(C) 1990-2010 Urząd Miejski w Dębicy - Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone - kontakt do obsługi technicznej